a.b.c.d.e.f.g.h.i.j...

g.h.m.k.w.n.f.u.a.b...

a.b.c.d.e.f.g.h.i.j...

g.h.m.k.w.n.f.u.a.b...

گردگیری کردیم!

اجسامی کشف شده اند که قطب های هم نامشان را که به هم نزدیک می کنی همدیگر را دفع میکنند و اگر قطب های ناهم نامش را به هم نزدیک کنی جذب هم می شوند. می گویند نیرویی است که آن ها را به سمت هم می کشاند

اخیرا کشفی کردم که هنوز به ثبت نرساندم این کشف مربوط به جسمی  است که نیرویی خاص دارد خاصیت نبرو از این قرار است اگر قطب های هم نام جسم را از هم دور کنی یکدیگر را به شدت جذب و اگر  قطب های نا هم نامش را از هم دور کنی به شدت یکدیگر را دفع می کنند.و در کنار هم هیچ اثری روی هم ندارند!به محض انتخاب اسمی مناسب به ثبت می رسانمش !


مدام سعی می کرد دیگران را جمع کند دور خودش 

حالا که جمع شدند فکر می کند دارند ازش سوء استفاده می کند!!!(لابد فکر می کند همان کاری که او با دبگران کرده دبگران با خودش می کنند!)


کاشکه آدم کوچولو می شد

 کوچولو می شد

 کوچولو می شد

 می رفت تو مغز آدم ها می فهمید هر کی به چی فکر میکنه !!!(مشکل اینه هر چی کوچیک تر به نظر بیای سخت تر رات می دن!)


بعدا نوشت : آه.... خداااای من!!!!....(گویا دلمان تنگ شده!)


love is like war 

easy to start 

difficult to end 

impossible to forget!

چه می دونم!!!!????

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
تا باشه ازاینگردگیریا

سلام!
همانند گردگیری اتاقمان می ماند 
گرد ها و آشغال هایش از جایی به جای دیگر انتقال میابند...
D:

saturn چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

منم همان بدجنس و بدطینتی که گفتی میخواند و میرود و اینها...

آن نیرویی که میگویی کجاست؟ چرا ما ندیدیم؟

آدم توی فکر ِ هیچکس نباید برود، این یک قانون است. این یک قانون خیلی بزرگ است. بگذار هرکس هر طور دوست میدارد دروغ بگوید. بگذار هرکس هرطور دوست تر میدارد، قصه بسازد برایت...
دانستن حقیقت- همه ی حقیقت- همیشه هم اینطور شگفت انگیز و خوش نیست.

همین که می خوانی از دزش کم می شود D:
 همه که یه جور نیستن!(??)!;) همه نیرو ها هم که دیدنی نیستن  اثرش را که ببینی کافیست(قسمتی هم از بیان نیرو مشکل داشت 
تصحیح شد البته)
شاید ...شاید که نه حتما قانونی که بدون رعایت کردنش اجرا می شود
‍شاید خودش قصه شد خودش افسانه شد شاید هم همان شد!!! 
 (مثبی اندیشی!)
پ.ن:لازم به یاد آوری شاید باشد کنکاش ما در ذهن مردم برای یافتن خویش نبود...

مریم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://memory-garden.blogfa.com

منم موقع ثبتش میام تشویقت می کنم!
اونقد راش نمی دن که خودش هم دیگه خودشو شایسته ی راه دادن نمی دونه!
ولی دوست داره اونقدر کوچولو بشه که بره توی مغز آدما!
(گویا دلمان بدجوری تنگ شده!)
+سلام!

بگذار همه اش که تمام شد ۵۰-۵۰ ....
می رویم ثبتش می کنیم !!
یعد از مدت ها هم سعادت دیدار شما را  پیدا می کنیم!:)
ما اعتماد به نفسمان زیاد است از آن لحاظ ها کم نمی آوریم!
+سلااااااااااااااام!!
راستی دل تنگ شده ایم تازگی ها ! سلام برسان!!

من چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

من هم گاهی دلم میخواهد آدم ها کوچک شوند و به مغز من بروند

kochak shavand!?

من پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

اوهوم کوچک میشدند آدمها و به مغز من میرفتند و خیلی چیزها را خودشان میفهمیدند

kaC ke ho3leye kochak shodan nadarad in rozha!

تو جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

من اگه میتونستم انقدر کوچولو بشم حتما میرفتم تو مغز خودم...من حوصله مغز آدمای دیگرو ندارم...

in ham alaeme pirisiist!

FARZAD جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://farzadart.blogfa.com

- نه بابا! حیفه آخه! اینجا این کشف پرپر میشه! ببر با خودت اروپا یا امریکا ثبت کن کلی هم تحویلت میگیرن 6-7 برابر اینجا!والا!

- مریضه

- نه تورو خدا من دیگه نمیخوام از این کوچکترشم

- آه.... بله...

- OW! :)

کلی واسه اونجا نگه داشتم !!فقط وقتش بشه زووود تر!!!

تفریحشه!

منم آخرش به همین نتیجه رسیدم!

....

-

سارا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

چه حرفا! دومی اش بامزه بود... و شاید تا حدودی در مورد کسانی، صادق...
(قول دادم بیام، و اومدم! اگر بعد از این فراموش کردم، باز بهم یادآوری کن که بیام و بخونمت. متشکر!)

از این حرفا!:)
تلخ اما!کمی هم گس... خیلی ها!
(منوووون...اعلام کردن این که آپم از مهمترین وظایفم اتفاقا!!:دی ..حتما!)

سارا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

ای بابام! گردگیری کردی و وضع این جا اینه؟! خب دست بجنبون دیگه. حرفی سخنی چیزی. تو این مدت یعنی قد یه جمله هم حرف نداشتی برای زدن؟!

نه تنها تو اون یه مدت که نظر دادی
بلکه از بهمن تا الان که خرداد! :(

محمد سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
خوبی؟
آپ کردم!
اما بند سوم و ۴رم جالبن!

hi!
tnX!
fekr konam Dre vali miyam

مریم پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://memory-garden.blogfa.com

تو نمی خوای احیانا" آپ کنی؟
سال نو مبارک!

bezar bazam fekr konam ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد