a.b.c.d.e.f.g.h.i.j...

g.h.m.k.w.n.f.u.a.b...

a.b.c.d.e.f.g.h.i.j...

g.h.m.k.w.n.f.u.a.b...

Tired!!!!

می خوانم، نمی خوانی

می بینم ، نمی بینی

می شنوم ،نمی شنوی

و من مجبورم از اول بخوانم و ببینم و بشنوم و تو باز مجبوری از اول نخوانی و نبینی و نشنوی و بگویی که:"چه گفتی!؟"

می گویم:"بس است دیگر !!"

می گویی:"خوب یک چیز درست بگو ."

می گویم :"خسته شدم از بس درست گفتم و غلطش کردی "

می گوید :"خوب غلط است یعنی خودت هم نفهمیدی!؟"

چشمانش را کوچک می کند طوری که می خواهی بروی برایش یک ذره بین بیاوری تا تو را ببیند .

غلط می گویم ...همان هایی که گفته بود را می گویم ...چشمانش باز می شود لبخندی می زند و می گوید :"از کجا فهمیدی بالاخره!؟"

می گویم :"همان طور که تو فهمیده بودی."

نگاهی به ساعتش می کند .سکوت بود.

"خوب حالا شد،هم تو راضی هستی هم من!"

(یعنی همه اش برای همین بود!؟؟)

"راستی این جمله ی آخر هم از درست هاست اضافه کن به لیستت"

می نویسم...علامت تعجب هایش از تعداد حروفش بیشتر می شود

هنوز نگاهش به ساعتش است.فکر می کنی ه دنیال مختصات سر و ته عقربه هایش است دست چپش را در جیبش می گذارد و طوری که از تکراری ها خسته شده خارج می شود....


پ.ن:سلااام!!!

پ.ن:تجربیات من نشون می ده عده ای خییییییییلیییییی بدشان می آید که هی بری وبشون و بگی آپم آپم!!ولی من این حرکت را بسیااااار پسندیده می دانم و انجامش می دهم D:

پ.ن:یه چیزی بگین اگه خوندین اگه حتی نظری ندارید بگید نظری ندارم اینو برای خیلی ها خوندم اما اگه بدونید برداشت ها چقدر مختلف بود!!!!

خواهشا بگید نظرتون رو یا حستون رو...

پ.ن:تا بعد!


نظرات 5 + ارسال نظر
میرا دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://mortelle.blogsky.com

تفکر برانگیز بود.هرچند ابهامات زیادی داشت!!

:)

راستی.

تو رشتت چی بود؟

فکر نمی کنم لازم باشه روشن شه هر کی هر جور دوست داشت ابهاماتش رو برطرف کنه...قشنگ تره فکر کنم اینطوری نه!؟
;)
هنوز اونقدر بزرگ نشدم!

FARZAD سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://farzadart.blogfa.com

سلام!
قسمتی که نوشتی{"خوب حالا شد،هم تو راضی هستی هم من!"
(یعنی همه اش برای همین بود!؟؟)} را شدیدا حس کردیم!

+ولی به طور جِد این حرکت "آپم آپم" حال ـآدم را بد میکند :)
+حالا چرا g.h.m.k.w.n.f.u.a.b...؟
+happy 2 have u as a friend!:)

سلام!
ممنون!
+ولی من انجامش می دم!!!
+هم عنوان وبلاگ منم، هم توضیحاتش ;)
+:)

saturn چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

خواننده اگه خواننده باشه خودش میفهمه کی باید بیاد بخونه.
مبارک.
مکالمه ی اعصاب خردکنی بود. فکر میکنم طرف اول بعد از تمام شدنش ترکید.
همین.

خوب ما خواننده پرورش میدیم :دی
:)
فکر کنم آرزوش این بود!

VpnServ Team چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

علیک السلام!!!

هولدن پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

خب حالا سلام به خودت!!
اولا که مبارکه
دوما که چون من دوست صمیمی ات هستم و حق آب و گل دارم اجازه هر نقد تندی (حتی در بعضی مواقع توهین) را دارم!!!
اولین نقد :یادم می آید سترن جان در جایی گفته بود نظراتی که باید در صف بمانند تا خواننده آنها را تایید کند را دوست ندارد من هم دوست ندارم پس در اولین فرصت این اشکال بر طرف کنید(البته لطفا)

سلام!!
ممنون!اگه فسیل نشد این پست آخر، تبریک بگید چون مثل این که درست نشده داره از بین می ره!!!
من هم حق هر گونه جواب تند و توهینی را همان گونه که داشته دارم ;)
نخیر P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد