a.b.c.d.e.f.g.h.i.j...

g.h.m.k.w.n.f.u.a.b...

a.b.c.d.e.f.g.h.i.j...

g.h.m.k.w.n.f.u.a.b...

NONSENSICALs

...به درخت های بی برگ و کنار هم که تا جلوی بالکن اومدن نگاه می کنم مثل دو تا خط موازی کنار همن انگار هدفام و آرزوهام خودشونو نشون دادن مثل دو تا خط موازی قرار نیست به هم برسن مگر...


پ.ن:برای شروع همین خوب بود دیگه یه قسمت کوتاهی از یه نوشتم بود...به جای توضیح وبلاگ...

پ.ن:هر چیزی رو که فکر می کنم به زنده بودنش کمک می کنه این جا می نویسم البته ممکنه بعضی وقت ها خودم مسئول برگزاری بعضی ختم ها بشم :(

پ.ن:این جا آزادی بیان در حد مطلق (به قول یه آشنا -از نوع صفرش-) برای همین نظرا تایید می شن

و از اونجایی که من تا سر حد مرگ می روم اگر حرفی رو جواب ندم همشون پاسخ داده می شن حتی با یه :)

پ.ن:من خیلی وقت بود  می خواستم ابن جا رو باز کنم هی تنبلی می کردم بعد فهمیدم قرار که 2012 بمیریم دیدم مدیون می شم اون دنیا میان بهم می گن ما تو رو نمی بخشیم از نوشته هات محروممون کردی دیگه گفتم 2 سالم 2 سال دیگه!!!!ای بابا!

پ.ن:سلاااااااام!!!!!!!!!